Termy Maltańskie: Po rewolucji w systemie „szafkowym”

Termy Maltańskie przed kilkoma miesiącami wymieniły system funkcjonowania szafek w szatniach. Otrzymaliśmy sygnał, iż ten obecny sprawia problemy, a poprzedni był lepszy. 

Jak twierdzi poznanianka, która nam zasygnalizowała problem, obecny system jest gorszy – nie można od razu iść do wybranej szafki, lecz dopiero do panelu i tam dokonać wyboru. To wszystko przedłuża czas dotarcia do szafki. Czasem są kolejki, co jest kłopotliwe. Kiedy dokonujemy wyboru szafki, nie wiemy też, czy ktoś akurat jest przy sąsiednich szafkach i się właśnie przebiera, czy nie. Nie wiemy też, czy szafka znajduje się na dole, czy w górnej części – dla niektórych osób to ma znaczenie. Po wyjściu z basenu trzeba czasem czekać na możliwość otwarcia szafki, bo akurat ktoś korzysta z panelu „szafkowego”.
Dlaczego więc zmieniono system lepszy i bezpośredni na gorszy /pośredni/, z takim pytaniem zwróciliśmy się do Term Maltańskich.

- Zmiana, która nastąpiła w Termach Maltańskich to nie tylko zmiana systemy otwierania szafek ale całego systemu informatycznego na który składa się system szafek, rozliczenia kasowe itd. System, który aktualnie jest do dyspozycji ma dużo więcej możliwości i funkcjonalności, które są udogodnieniem m.in. dla kasjerek, które szybciej są w stanie rozliczyć pojedyncze wyjście klienta. Nowy system umożliwia też samodzielne rozliczenie biletów, dzięki czemu nie trzeba stać w kolejkach przy wyjściu. Jeżeli chodzi o sam system otwierania i zamykania szafek jest on przede wszystkim mniej awaryjny. Mamy dużo mniej zgłoszeń o tym, że szafka nie działa. Panel dotykowy, który znajduje się na szczycie szafek ułatwia wybór szafki. Jeszcze przed podejściem do szafki można sprawdzić czy w danym rzędzie szafek jest dużo wolnych szafek czy np. tylko dwie. Jest to istotne, szczególnie dla rodzin i seniorów, którzy często wybierają szafki obok siebie. Panel dotykowy powoduje, że nie trzeba biegać po całej szatni, żeby znaleźć szafki obok siebie. Nie zgadzam się z twierdzeniem, że nie wiadomo, która szafka jest górna i dolna. Szafki znajdujące się na panelu dotykowym na górze odpowiadają szafkom znajdującym się w danym rzędzie szafek na górze. Po wyjściu z basenu wystarczy tylko przyłożyć transponder i skorzystać z ekranu poprzez dotknięcie. Całość operacji zajmuje ok. 10 sekund, więc nawet jeśli 3 osoby czekają w kolejce do panelu co zdarza się niezmiernie rzadko to „tracimy” ok. 30 sekund. Nieprawdą jest, że nie wiemy czy ktoś korzysta z szafki obok – na panelu szafki zajęte są na czerwono i są opisane. Dzięki tym panelom możemy uniknąć mocno zatłoczonego rzędu i można zdecydować się na szafkę wokół której nie ma innych osób korzystających z Kompleksu.W mojej ocenie system jest bardziej funkcjonalny i mniej awaryjny, daje dodatkowe możliwości. Uważam, że na przestrzeni kolejnych miesięcy i lat użytkownicy docenią nowy system – wyjaśnia Łukasz Kubiak, Specjalista ds. PR, Termy Maltańskie Sp. z o.o.

(wal)

Na zdjęciu: recepcja Term Maltańskich oraz pierwszy dzień funkcjonowania nowego systemu dostępu do szafek; wówczas panował straszliwy chaos, trzeba było bardzo długo czekać w kolejce na wejście, a potem – aby wyjść,  ale teraz korzystający oswoili się z nowymi zasadami „szafkowymi” i takich scen już nie ma. Co nie oznacza, że brakuje niezadowolonych.

IMG_20170427_212714 WP_20160915_18_06_53_Pro WP_20160915_18_09_48_Pro WP_20160915_18_19_41_Pro WP_20160915_18_14_36_Pro WP_20160915_18_09_56_Pro

 

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *